marți, 10 februarie 2015

Ce am avut și ce am pierdut? Cu ce am rămas?

Ce am avut și ce am pierdut!



Despre mine.

Mai mult am citit decât am scris pe grupurile și pe chat-urile în care am fost adăugat. 
Așa sunt eu, de obicei. Tac și ascult.

Despre noi.

Ce pot să spun acum este faptul că am avut 25 de ani la dispoziție în care ne-am mulțumit să furăm unii de la alții, fiecare după posibilități/poziție.

Am irosit un sfert de secol în care trebuia să ne unim, să muncim și să creăm ceva concret.
Iar când spun unire nu mă refer la a sta toți în același bloc sau în același sat, ci la a aborda o direcție creatoare.

Până și luarea țării înapoi, de anul trecut (2014) și de acum doi ani - la proteste mă refer - am făcut-o tot cu gura. 
De ce? Pentru că dacă totul se rezumă la strigat pe stradă, iar în viața de zi cu zi aspirăm la viața prezentată în filme și la tv, înghițind minciunile celor ce ne îmbrobodesc pe post, atunci e degeaba.
Câți dintre cei care au ieșit și și-au strigat nemulțumirea s-au orientat către un trai sănătos, câți au început să limiteze risipa? Câți au început să ridice capul din pământ, în viața de zi cu zi și să privească cerul, ca mai apoi să se întoarcă măcar cu o parte către natură? Căci fără natură sănătoasă, fără un mediu curat noi nu existăm!

Deocamdată, multora dintre noi ne place să facem dar... numai din gură. 

A râde de unul care face efectiv ceva și pune osul la treabă și mintea la contribuție a devenit o modă, o necesitate prin care mulți își asigură liniștea și antidotul cu ajutorul căruia reușesc să depășească ziua de azi și să arunce o privire în cea de mâine.

Ce am avut și ce am pierdut!

Am avut totul și am reușit să pierdem mult mai mult.
Din păcate, situația nu e roz deloc.
Este fiecare pentru el. Eu ajut cât pot pe oricine și cu orice pot însă înapoi mi se întorc, de prea multe ori, priviri otrăvite.
Nu sunt dezamăgit, ci bucuros pentru că astfel pot trăi conștient față de atitudinea reală a multora dintre cei cu care am de-a face, iar astfel rămân ancorat în realitate.

Indiferent că va fi sau nu conflict armat eu îmi voi construi în continuare grădina, livada și voi merge contra curentului actual.

Sunt deja unit în cuget și-n simțiri cu mulți care fac același lucru și despre care nu știu absolut nimic. Ei există, însă trag cât pot. Într-o zi ne vom cunoaște. Momentan doar simțim că existăm.

De ce e greu? 

Pentru că nu ne ajută nimeni.
Dacă ar fi să mă întrebe cineva cum pot fi ajutat nu aș avea ce îi spune.
Poate doar atât: vreau să fiu lăsat în pace.

Cu ce am rămas!

Cu noi. 
Cu noi înșine și cu cei care simt, fac și gândesc în aceeași direcție. Dar și cu ceilalți. 
Ceilalți care sunt mulți. Încă prea mulți decât putem duce. Dar care se împuținează de la an la an. 

Ce se întâmplă de fapt!

Lumina își face loc cu fiecare dintre noi care punem punct și luăm atitudine conștientizând că politicianul nu îți poate da nimic fiindcă el de fapt se zbate să te aibă pe tine și roadele muncii tale. E ca și cum ai spune că dând bani la biserică ești fără de păcat. Sau că ai mai împuținat din ele când de fapt credința vine din interiorul tău. Din tine.

Lumina își face loc cu fiecare OM care se trezește că, prin distanța de natură și apropierea de betoane și de iluzii, de fapt se îndepărtează de viață. Cu fiecare care face ceva spre a fi mai bine pentru el, iar prin rezultatele muncii lui și pentru cei din jur.

O zi frumoasă vă doresc, inspirație pozitivă și spor la treabă!

România suntem fiecare dintre noi! Hai România, oriunde te-ai afla!


2 comentarii:

  1. Sa traiesti prietene! Fii sigur ca suntem multi dar problema este ca nu stim unii despre altii,pt. ca noi nu avem mijloacele necesare pt. a ne face cunoscuti pe noi si scopul nostru si anume acela de a face ceva cu adevarat bun pt. tara asta.Orice lucru bun facut pt. cei din jur,inseamna ca nu am stat cu mainile in sin.Insa problema cea mare a romanilor este aceea ca au uitat sa faca bine,sa se ajute unii pe altii.Mai intai de toate,aici trebuie lucrat,la mentalitate.Dar incet,incet,cred ca romanii se vor trezi si isi vor da seama (isi vor aminti in sfarsit) ca NUMAI UNITI vom putea face fatza tuturor intemperiilor sociale,si nu numai.S-auzim de bine,ca de rele suntem satui! -Costin.

    RăspundețiȘtergere