miercuri, 11 iunie 2014

Linişte pentru toți

Linişte pentru toți


Eu mă bucur că ştiu la conducerea țării nişte oameni capabili, care se îngrijesc de destinul poporului şi se sacrifică zilnic pentru noi.

Țin să îl felicit pe domnul Victor Viorel Ponta, cu deosebit respect, dar şi pe cel mai capabil preşedinte pe care l-a avut România vreodată, după domnul Ion Iliescu, pe domnul Traian Băsescu.

Deci, oamenii aceştia, dar şi ceilalți, majoritatea din clasa politică postdecembristă, sunt nişte modele pentru noi, muritorii de rând.

Dacă nu ar fi fost ei, țăranii din Pungeşti nu ar fi avut şansa de a vedea, pe proprietățile lor, o mult aşteptată investiție americană, iar copiii de acolo nu ar fi avut niciodată o copilărie atât de fericită jucându-se pe sonda companiei Chevron şi printre camioanele care transportă în viteză substanțe otrăvitoare.
Că s-au plictisit bieții copii de locurile din zonă dar de când cu sonda copilăria lor a devenit mai bună. Dorm liniştiți noaptea, nu mai plâng.
Părinții lor nu-şi mai fac probleme pentru apa de băut şi pentru animalele din bătătură.
Acum au un viitor sigur.

Mă bucur nespus când văd atât de multă lume fericită în România, când văd oamenii mergând în mall-uri, în cluburi, la cumpărături, fără griji şi chiar liniştiți.

Tresalt de bucurie când văd că oamenii au înțeles în sfârşit, ceea ce voia domnul Ion Iliescu, şi anume linişte. Că dumnealui a tot spus dar noi nu am prea înţeles la ce se referă exact.

Şi domnul Băsescu ne-a cerut să fim liniştiți, să nu ne agităm, chiar dacă a spus-o într-un moment când era mai supărat zicând: "Bă! Linişte, ce dracu!". Dar ştim că a spus-o cu suflet părintesc. La fel ca atunci când a ieşit pe post şi ne-a spus tuturor să nu ne facem griji şi să plecăm din țară dacă cineva are vreo nemulțumire fiindcă acum granițele sunt deschise.
Astfel am scăpat de mulți hoți şi violatori dar şi de mult mai mulți oameni harnici, capabil şi cumsecade.
În general forță de muncă fizică şi intelectuală dar care avea o problemă în a face linişte, în a fi liniştiţi.

Cum să nu iubeşti asemenea oameni, conducători şi politicieni în general? Cum să nu ții la ei cu toată ființa ta când vezi şi, mai ales, simți că ei vor ca în țară să fie linişte şi frumos?

Acum câteva zile am trecut prin cimitir, pe la mormântul bunicului meu, şi am simțit că lucrurile în sfârşit se aşează conform viziunii domnilor pe care îi votăm, iar ei câştigă alegerile chiar dacă oamenii stau acasă.
E normal ca cel mai bun să iasă indiferent dacă este votat sau nu.

Lucrurile se aşează pe un făgaş normal şi în restul țării la fel ca la mormântul bunicului.
Era atât de frumos acolo, în cimitir! Şi, mai ales, atât de multă linişte!

Abia acum mi-am dat seama şi sunt sigur că orice domn care a luat decizii pentru România şi în numele nostru s-ar simți bine lângă bunicul meu.

Poate bunicului nu i-ar conveni prea tare fiindcă el nu i-a iubit şi nu i-a înţeles niciodată pe domnii politicieni.

Din păcate eu am semănat cu bunicul dar de o vreme încoace pot spune că am început să le văd bunele intenţii şi că îi stimez şi îi iubesc din ce în ce mai mult.
De ce? Fiindcă simt că îmi vor binele, cu orice preț şi că îşi doresc ca eu să fiu fericit, într-un loc frumos şi liniştit.
Aşa cum este şi bunicul acum!

Datorită stimei pe care le-o port şi eu le doresc la fel.

Le doresc multă linişte, într-un loc frumos, într-un loc cu verdeaţă de unde a fugit toată durerea, întristarea şi suspinarea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu