vineri, 18 aprilie 2014

Sărbători fericite, dragi români!

Sărbători fericite, dragi români!

M-am tot întrebat cum vor fi aceste sărbători pascale pentru mine și am ajuns la următoarea concluzie pe care o împărtășesc cu oricine vrea să o afle:
- voi fi la fel ca și până acum, conștient de ceea ce se întâmplă și, cel mai important, NU VOI UITA NIMIC!

Așadar, cu ocazia sărbătorilor pascale ortodoxe, împărtășesc cu voi una dintre cele mai vii și mai puternice amintiri care țin de lupta împotriva sistemului corupt.
Acest moment mi-a și adus alături un prieten deosebit: Daniel Culcer.
Acest OM reprezintă, pentru mine, reprezintă unul dintre cele mai puternice și mai importante gânduri care îmi vor trece prin minte când voi fi alături de familia mea și vom sta la masă de Paște.

Daniel, îți doresc multă sănătate, pace și Sărbători fericite, atât ție, prieten drag, cât și tuturor românilor onești care s-au implicat și se implică în continuare pentru România și pentru noi, pentru toți!

Sănătate, fericire și pace!
OMENIA salvează ROMÂNIA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu