joi, 6 martie 2014

„Gașca” lui Ponta

„Gașca” lui Ponta



Am găsit întâmplător această fotografie făcută de Dan Bodea.
Când mă uit mai bine îmi dau seama că mai cunosc pe cineva. Este tipul de la formația Hi-q.




Păi ce faci, băiatule, lângă Victor Viorel Ponta?

Interesant cum i se potrivește melodia pe care o cânta cu ceva timp în urmă cu ceea ce se vede în poza asta!

Este vorba despre piesa „Gașca mea” ale cărei versuri sună cam așa:
„Azi am tot ce vreau
Dacă lângă tine stau.”

Lângă cine? Lângă Ponta? Hahaha!!!

„Azi noapte la telefon
Vorbeai încet, credeai că dorm.”

Adevărul este că în pușcărie au condiții de hotel.

Vedeți aici videoclipul și mai ales îl puteți vedea pe el cum ne cheamă pe toți în „gașca lui” fiind după gratii



Dacă se „zbate” bine de tot s-ar putea ca videoclipul respectiv să fi fost vreo premoniție de care, se pare că, nu prea ține cont.
Deh! O vorbă zice că ”Dumnezeu îți dă dar nu-ți bagă și-n traistă”!
Vom vedea! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu