sâmbătă, 15 martie 2014

„Dragă” politicianule „român”!

„Dragă” politicianule „român”,

de când am deschis ochii, am aflat că îți bați joc de bunicii mei,
apoi ai continuat să îți bați joc și de părinții mei.
Bunicii au murit sau mai au câțiva ani de trăit, iar părinții 
sunt cu sănătatea așa și așa.
Acum ai ajuns să îți bați joc de mine. De mine nu îți vei mai bate joc!
Te văd o zi, te văd două. Haide trei! 
După aceea, pur și simplu, îți voi rupe picioarele!
Eu, nu sunt ca bunicii și ca părinții mei, în ceea ce te privește!
Pe această cale, te anunț public, că dacă vei continua cu bătaia de joc 
și nu vei căuta să unești poporul, să aduci bunăstare, să orientezi dezvoltarea
societății către folosirea de energii regenerabile care să fie în armonie cu
 pământul, cu mediul și care să salveze viața și familia, dacă vei face, 
în continuare, tot ce îți stă în putere pentru a distruge educația și sănătatea 
celor care te-au angajat ca să îi protejezi, cu scopul de a-i face dependenți,
scaunul meu de catifea, în care stai acum și citești aceste rânduri,
ți-l voi transforma în scaun cu rotile.
Și acum, te întreb: eu sunt extremist sau tu ești un mafiot și un terorist?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu