vineri, 28 februarie 2014

Bine ați venit!


Bine ați venit!


Nu am mai prea postat pe FACEBOOK în ultima vreme pentru că, sincer, mi-a fost SCÂRBĂ.
De mai bine de un an de abia mă abțin să nu șterg îmi contul...

Fiindcă am adunat cam multe materiale foto-video de la protestele anticianură și antifracturare pe care încă nu am reușit să le postez pentru că nu mi s-a părut ok facebook-ul din punct de vedere al structurării informațiilor. 
Acolo este un haos în care multe informații prețioase, multe filmulețe inedite, zboară aiurea, iar cei care nu sunt conectați în timp real când acestea sunt postate au șanse mult prea mici de a intra în contact cu materialele respective.

Astfel, m-am gândit să fac acest blog și să organizez aici materialele foto-video pe care le-am surprins, împreună cu impresiile mele, pentru a putea fi parcurse mult mai ușor.
Pe lângă materialele foto-video de la proteste, voi posta aici și diverse fotografii și filmări pe care le-am făcut, în diferite locații, din pură pasiune.

Deci, țineți aproape!

Vă încurajez să faceți la fel. Un blog este simplu, gratuit și foarte practic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu